• Gra dla dzieci rodzinna Kalambury junior 300 haseł 4+ Trefl 01913

Symbol: 01913
Brak towaru
48.00
Wpisz swój e-mail
Ilość w opakowaniu 8 szt.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Kurier 35
Dostępność Brak towaru
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

Gra towarzyska dla dzieci rodzinna Kalambury junior 4+

Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.

Setki obrazków i jeszcze więcej pomysłów na ich pokazanie. Wyciągnij kartę i przedstaw ją bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Ile haseł uda Ci się pokazał w 2 minuty? A ile odgadnie Twoja drużyna?

Producent: Trefl

Wiek: 4+

Wymiary opakowania: 26 x 14 x 10 cm

Ilość graczy: 6+

Czas rozgrywki: 30-60 min

Certyfikat: CE

Gra kalambury junior zawiera aż 300 haseł obrazkowych!

CEL GRY

  • Waszym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów. Każde odgadnięte hasło to punkt dla Waszej drużyny!

PRZYGOTOWANIE GRY

  • Podzielcie się na co najmniej 2 drużyny. Ze względu na dynamikę gry polecamy, aby w zabawie brały udział maksymalnie 4 drużyny.
  • Każda drużyna musi liczyć co najmniej 2 graczy. W losowy sposób ustalcie kolejność Waszych drużyn.

ROZGRYWKA

  • Pierwsza drużyna kładzie obok klepsydry żeton z numerem rundy.
  • Jedna osoba z drużyny jest pokazującym, reszta drużyny zgaduje. Co rundę każda drużyna zmienia swojego pokazującego.
  • Pokazujący bierze pierwszą kartę z podajnika i odwraca klepsydrę. Macie dwie minuty, by odgadnąć jak najwięcej haseł!
  • Pokazujący nie może wydawać żadnych dźwięków! Gdy drużyna odgadnie pokazywane hasło, pokazujący zatrzymuje kartę jako punkt i bierze następną kartę. Jeśli drużyna nie może odgadnąć albo pokazujący nie wie, jak pokazać hasło, odkłada kartę na koniec do podajnika i bierze następną kartę.
  • Po upływie czasu nie może już pokazywać i zgadywać nowych haseł! Pokazujący wraca do swojej drużyny ze zdobytymi kartami, a swoją turę rozpoczyna następna drużyna.

ZAKOŃCZENIE

  • Gra kończy się, gry pierwsza drużyna nie będzie mogła dołożyć kolejnego żetonu z numerem rundy, Oznacza to, że wszystkie drużyny rozegrały co najmniej 5 rund. Grę wygrywa drużyna, która zdobyła najwięcej punktów. Jeśli dwie lub więcej drużyn mają największa liczbę punktów, wygrywa drużyna, której pozostało najwięcej kart specjalnych.

Zawartość gry:

  • 150 dwustronnie ilustrowanych kart z hasłami
  • 18 kart specjalnych
  • podajnik na karty
  • 5 żetonów rund
  • klepsydra
  • instrukcja

Te emocjonująca rozgrywka pomoże przyczynić się do rozwoju zdolności manualnych, logicznego myślenia oraz stwarzająca warunki do niezwykłej towarzyskiej zabawy, która pochłonie całą rodzinę.

Zabawka zapakowana w ładne, kolorowe pudełko.

Idealnie nadaje się na prezent.

Wiek:
5 - 6 lat
Ilość w opakowaniu:
8
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty